Příjem ostatních žádostí a podání
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na městském úřadě v úředních hodinách.
Žádost může být podána ústně nebo písemně.
V případě, že je žádost podána ústně, zástupce městského úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat tyto náležitosti:
- ze žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, čeho se žádost či podání týká.
- fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště
- právnická osoba uvede název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.